? ??????????????Wide Waterfall? ????? ?????? ???Rating: 4.0 (40 Ratings)??10 Grabs Today. 6415 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????A New Day? ????? ?????? ???Rating: 4.3 (57 Ratings)??10 Grabs Today. 6078 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Friday, July 31, 2009

salam

Salam rindu…
Kepada semua bekas anak2 didikku yg sulung 1, 2, dan 3 Intan semuanya. Kalian semua adalah anak2 pertama yg ustazah dapat curahkan ilmu yag tdk seberapa ini. Kalian lah anak2 yang pertama mencium tangan ustazah nie. Sesungguhnya kenangan dan pengalaman mengajar di sekolah anak2 tak kan dapat ustazah lupakan. Ustazah akan abadikan segala kengan bersama kalian di kotak memori ustzah.
Ustazah amat bersyukur kerana dapat bertemu anak2 semua, walaupun hnya 3 bulan. Kerenah kalian yang pelbagai tu memang seronok apabila dikenangkan. Segala pengalaman di SMKTJ takkan dapat dilupakan.
Buat anak2 yg telah sudi memberikan komen ikhlas terhadap ustazah, diucapkan jutaan teima kasih, syukran jazilan ayyuha tullab...ustazah akan membaiki kelemahan diri dalam P&P dan meningkatkan usaha di masa akan datg. Ustazah rasa amat bertuah dapat bersama anak2 yg baik2 semuanya.
Akhir kalam, semoga bertemu lagi dan semoga anak2 berada dalam lindungan dan rahmat Allah Taala sll. Ustaszah mohon maaf banyak2 dan doakan kejayaan ustzah juga ye. Oh ye, kepada yg antar msg, ustazah mintak maaf kalau lambat reply...ustazah akan cuba reply InsyaAllah.
Wassalam.

0 comments: