? ??????????????Wide Waterfall? ????? ?????? ???Rating: 4.0 (40 Ratings)??10 Grabs Today. 6415 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????A New Day? ????? ?????? ???Rating: 4.3 (57 Ratings)??10 Grabs Today. 6078 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Wednesday, April 8, 2009

Pedoman.

Di sini,
Di bumi bertuah milik yang Esa,
Di varsiti Malaya,
ku teruskan hidup yang sementara,
buat bekalan di dunia,
namun akhirat tidak ku lupa...

Di sini,
Aku mengutip ilmu dan pedoman,
Melengkapkan diri dengan kemahiran,
Menuntut ilmu yang hanya pinjaman,
Penyuluh hidupku di hari kemudian...

Ya Allah yang Maha Alim,
Ku mohon keberkatan dan keredhaanMu,
Ku mohon rahmat dari sisiMu,
Semoga segala yang aku pelajari,
Dapat ku semai dalam diri,
Juga ku sampaikan sebagai bakti...

Sesungguhnya,
Aku menyedari kelemahan diri,
Apa yang aku dapati,
Walau sejauh mana aku dalami,
Takkan bisa menandingi
IlmuMu yang amat tinggi.

ikhlas :
coretan hikmah

0 comments: